Tervehdys!
Tein juuri uuden skillerin, jolla ajattelin ihan ensimmäisenä alkaa treenaamaan mainausta louhimalla kuparia ja tinaa. En ole pariin vuoteen RS:ää pelannut, ja peli on muuttunut todella paljon uusien päivityksien myötä. Huomasin, että ihan Lumbridgen lähellä (hautausmaan porttien jälkeen) on paikka, josta voi hakata molempia ja ihan siihen lähelle on ilmestynyt silta, josta pääsee Al-Kharidiin pankittamaan oret ilman porttimaksua. Ajattelin, että löytyisikö mitään scriptiä RSBottiin (tai muihin vastaaviin kuten RSBuddy/Epicbot ym), joka osaisi hakata oret mainitsemassani paikassa ja kuljettaa ne sillan kautta Al-Kharidiin pankkiin, ja jatkaa samaa rataa, kunnes itse lopetan toiminnon?
Btw, todella mahtavaa, että joku on keksinyt suomenkielisen sivuston bottaamiselle. Ärsyttävää yrittää kommunikoida tuolla RSBotin omalla sivustolla, kun ei osaa kunnolla englantia. Olisi mukavaa, jos sivustoa saisi paranneltua ja oppaita voisi suomennella RSBotin / muiden ohjelmien käyttöä varten, jotta kaikki halukkaat saavat ne helposti pelaamaan. Itse olen kohtuu hyvä suomentamaan, mutta kirjoittaminen englanniksi on yhtä kidutusta.