RSBot Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalainen RSBot foorumi!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Auttakaa nopeesti!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
bottaaja




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.01.2011

Auttakaa nopeesti! Empty
ViestiAihe: Auttakaa nopeesti!   Auttakaa nopeesti! EmptyMa Tammi 03, 2011 4:18 am

Mun botti ei enää toimi se on ennen toiminu mut sitte ku jonkun ajan päästä päätin taas kokeilla ja sit ei toiminukkaa. Se aukasee sen normaalisti sitten siihe tulee lukee download niikun normaalistikkin ja sitten se menee mustaks ja sit siit tulee musta ja jää semmoseks eikä tapahdu mitää. Joten kertokaa mitä voin tehä että alkaa taas toimii oon jo koittanu asentaa uutta powerbot.org sivulta vai pitääkö sitä enää ees sieltä asentaa? Vastatkaa nopeesti!! Question
Takaisin alkuun Siirry alas
bottaaja




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 03.01.2011

Auttakaa nopeesti! Empty
ViestiAihe: Vs: Auttakaa nopeesti!   Auttakaa nopeesti! EmptyMa Tammi 03, 2011 5:39 pm

bottaaja kirjoitti:
Mun botti ei enää toimi se on ennen toiminu mut sitte ku jonkun ajan päästä päätin taas kokeilla ja sit ei toiminukkaa. Se aukasee sen normaalisti sitten siihe tulee lukee download niikun normaalistikkin ja sitten se menee mustaks ja sit siit tulee musta ja jää semmoseks eikä tapahdu mitää. Joten kertokaa mitä voin tehä että alkaa taas toimii oon jo koittanu asentaa uutta powerbot.org sivulta vai pitääkö sitä enää ees sieltä asentaa? Vastatkaa nopeesti!! Question

Enää ei oo toi ongelma vaan se että ku käynnistän sen niin se alkaa normaalisti se lataa normaalisti ja tulee ne ihmeen kuvat iha normisti niin sitte ku se on ladannu sen että pitäs tulla se että kirjautuu sisään niin tulee vaan musta jossa lukee vasemmassa yläkulmassa "loadin please wait" ja se ei lähe pois junnaa vaa siinä eikä mitä tapahdu!! Exclamation Exclamation Joten alkakaahan auttaa mua!! Laughing Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
manki




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 09.08.2010

Auttakaa nopeesti! Empty
ViestiAihe: Vs: Auttakaa nopeesti!   Auttakaa nopeesti! EmptyTo Tammi 06, 2011 10:14 am

rämppää 's' sillon kun se lataa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Auttakaa nopeesti! Empty
ViestiAihe: Vs: Auttakaa nopeesti!   Auttakaa nopeesti! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Auttakaa nopeesti!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RSBot Finland :: RSBot :: Apu-
Siirry: