RSBot Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suomalainen RSBot foorumi!
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Copper/tin script

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
DeadAlone




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 19.05.2011
Ikä : 33

Copper/tin script Empty
ViestiAihe: Copper/tin script   Copper/tin script EmptyTo Toukokuu 19, 2011 6:56 am

Tervehdys!

Tein juuri uuden skillerin, jolla ajattelin ihan ensimmäisenä alkaa treenaamaan mainausta louhimalla kuparia ja tinaa. En ole pariin vuoteen RS:ää pelannut, ja peli on muuttunut todella paljon uusien päivityksien myötä. Huomasin, että ihan Lumbridgen lähellä (hautausmaan porttien jälkeen) on paikka, josta voi hakata molempia ja ihan siihen lähelle on ilmestynyt silta, josta pääsee Al-Kharidiin pankittamaan oret ilman porttimaksua. Ajattelin, että löytyisikö mitään scriptiä RSBottiin (tai muihin vastaaviin kuten RSBuddy/Epicbot ym), joka osaisi hakata oret mainitsemassani paikassa ja kuljettaa ne sillan kautta Al-Kharidiin pankkiin, ja jatkaa samaa rataa, kunnes itse lopetan toiminnon?

Btw, todella mahtavaa, että joku on keksinyt suomenkielisen sivuston bottaamiselle. Ärsyttävää yrittää kommunikoida tuolla RSBotin omalla sivustolla, kun ei osaa kunnolla englantia. Olisi mukavaa, jos sivustoa saisi paranneltua ja oppaita voisi suomennella RSBotin / muiden ohjelmien käyttöä varten, jotta kaikki halukkaat saavat ne helposti pelaamaan. Itse olen kohtuu hyvä suomentamaan, mutta kirjoittaminen englanniksi on yhtä kidutusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Copper/tin script
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Farming script.
» RSBOT KOTISIVU
» script apua!!!!!
» Script paketti!
» STRENGHT LEVEL SCRIPT?? MISTÄ SEN SAA?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
RSBot Finland :: RSBot scriptit :: Mining & Smithing-
Siirry: